[懶系廣告] 今天的我打倒昨日的我!

 客戶永遠是對的! 在廣告這行一樣。

很多時候我們作為廣告agency,亦是客戶和受眾的中間人,視乎不同情況,當收到客戶的brief的時候就要開始動腦筋,開始做事,可能要開會、brainstorm idea、砌quotation、做proposal、分配budget、計劃拍攝流程、找場地、找主角(可能是明星、演員、KOL、model、甚至冇budget要找同事做臨計)、找衣服、找頭妝、找道具、安排人力等等,由頭跟到尾,不論大小問題都有機會問你,因為當一個交易成交之後,客戶都會完全指意住你,有什麼事都會問你。

好彩的是你遇到一個溝通良好的客戶,他/她會願意和你討論詳情,讓我們知道他/她到底想要什麼、想達到什麼預期,給我們空間提供意見,盡量配合他們演出;不幸的話就是遇到一個來自另一個星球的客戶,溝通不到之餘,只會一直叫你交idea、一直叫你改東改西,這類型的客戶通常不知道自己的確實計劃,亦不知道自己想要什麼,只會叫你不斷試不斷改,又或者他/她只是一個傀儡,為了應付上級,把今天的我打倒昨日的我!

模擬以下對話:

客戶Amy:Paul,上次你交個storyboard我地睇左啦,其實idea我地都ok既,但係有d野想改。

同事Paul:知道,請問有咩要改呢?

客戶Amy:我地開會傾左啦,都係想轉個angle,唔用storytelling形式,想好似真人訪問咁,感覺好似真實d,有說服力d。

同事Paul:呀...上次唔係話用故事形式咩?我地都諗左好耐條q架~

客戶Amy:係呀,但老闆都係覺得真人訪問好d,想你地試下轉轉個angle...但其實主題同內容都一樣,你將佢轉哂做訪問咁就得架啦,其他野都無改,應該好簡單姐,你地幾時可以revise個storyboard呀?

同事Paul:......