Purpleman試食分享: Eiffel Bistro@太古城中心

另一間試完菜,要介紹俾大家既係太古城中心 Cityplaza Hong Kong既一間法國餐廳,叫 Eiffel Bistro,我地星期六中午12點幾去到,唔算太多人,環境都舒服幾靜,我諗weekday可能仲會多人d,始終太古城中心附近都幾多office,呢度就岩哂d外國人食飯啦!


我地就叫左個龍蝦湯配蒜蓉包食,好濃味,岩哂我呢d重口味既人! 另外就叫左個生牛肉Tartare配薯條,生牛肉我就一般啦,但個薯條好脆,又幾好食喎! 而主食就要左個Ravioli de Royans,姐係義大利餃,用麵粉做皮,然後將肉、蔬菜同芝士包起黎,好似個袋仔咁,第一次食覺得幾得意,好似食貝殼意粉咁,不過粒粒都好似食緊芝士咁,好濃郁,真係好飽啊~


當然,女仔聽到甜品就開始第2個胃啦~ Haha 
我地仲一次過試左4款甜品,包括朱古力心太軟、蘋果批、焦糖燉蛋同開心果泡芙,見到已經心心眼啦,食落仲正,不過我個人黎講都係鐘情於朱古力心太軟的~ so yummy!!


Lobster Bisque w/ Aioli & Garlic Bread (HKD98)
Beef Tartare w/ French Fries & Green Salad (HKD108)
Ravioli de Royans w/ Parsley & Garlic in Mushroom Sauce (HKD148)
Tart Tatin - Traditional Apple Pie w/ Vanilla Ice Cream (HKD88)
Chocolate Moëlleux w/ Vanilla Ice Cream (HKD68)
Speculoos CRÈME BRÛLÉE (HKD68)
Paris-Brest à la Pistache - Pistachio Puff Pastry in Chocolate Sauce (HKD78)
Address: Stage 5, Shop G514, Tai Yue Avenue, Hing On Mansion, Taikoo Shing

以上試食活動由太古城中心邀請及提供。
文章內容純屬個人分享,並不代表品牌之言論及立場。