[懶系廣告]人前人後

做了廣告PR這幾年,遇見了很多"人前人後"兩個樣的人。
不管是有名氣、無名氣、來自大公司、小公司、主管、經理人、還是個只負責"傳話"的夾心階層,合作初期大家通常都很客氣,討論合作細節時有求必應,亦很容易達到共識,進一步合作下去。可是,每當案子的價錢和方向落定之後,客戶和KOL雙方確認合作,進入了execution階段,偏偏就會出現無限的轉變,跟意想不到的狀況發生,也許和原本一開始大家討講的有180度的改變,繼而客戶和KOL各持己見,這個時候,是我認為當廣告PR最辛苦和最"食屎"的時候,因為兩方都不能得罪,要取得平衡,難聽的說話就一句一句吞下去,硬著頭皮去談判。

話說某一次,同事A正在處理一個大品牌與一個大明星合作的案子,以下是同事A和該經理人B的模擬對話:

同事A:不好意思,客戶方面想XX再影多次張相,因為之前個張相產品唔夠清晰...而且背景太花,之前講過客戶想要背景淨白色的。

經理人B:但我地冇咩時間再影啦,因為冇白色牆,XX覺得呢度影靚D!

同事A:但個product都blur blur地,最好係白牆前再影多次。

經理人B:你地自己執下張相唔得咩?同埋XX呢幾日都有工作,佢要好夜先得閒。

同事A:或者我地可以俾多幾日時間佢再影過呀,同埋仲差文字要俾客戶個邊睇...

經理人B:因為佢真係冇咩時間,字你地幫佢寫埋啦,佢可以直接post架,我地冇咩所謂架!

同事A:咁樣...(反哂白眼)...其實佢自己寫番會好d喎,始終佢先寫到自己對於產品既用後感等等...或者星期五先一次過交番張相同字我呀...

經理人B:咁我要同佢傾下先...

其實可以的話,我相信同事A絕對不介意做埋執相和文字創作,但試問該筆明星廣告費又可不可以直接轉賬入自己的銀行戶口呢?